Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

Enjoy free shipping on orders over $49

Our processing time for orders may take up to 24-48 hours. Once processed, the estimated delivery time can take anywhere from 1-5 business days depending on the shipping destination.

FREE SHIPPING* on all orders over $49 in Canada !All orders under $49, the cost of shipping is only $7.95! *Free shipping is not available when the shipping address is a remote location.More >>

43215
Pretty sturdy and handy size. Use it almost daily worth the 7bucks
Nov 22, 2021
Broke on arrival and battery was dead.
Nov 22, 2021
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hi Mario, Thank you for bringing this matter to our attention. We're very sorry we failed to meet your expectations. We would appreciate another chance to earn your business. Kindly check your email for additional assistance.

It really is a very comfortable and super soft blanket. In the thinner side but still cozy. The color matches the online description. Trust the reviews on this one.
Dec 04, 2020
Yeah this toy is great and fun!
Jun 19, 2018
Great product at a great price. Setting up the wall mount requires grade 12> skills. I suggest using a piece of paper to trace the position of the holes on the mount so that you can print those on the wall as well. There was a bit of axial twist that I had to correct before installing the TV. Moving my 50" tv is not easy, but this wall mount is not meant for regular adjustment.
Jun 19, 2018
ヽ(ヅ)ノ It's a hdmi cable all right.
Jun 19, 2018
The cables are perfectly fine and do a great job. They are sturdy and reliable. The girlfriend has an Iphone and I use Android. We haven't had an argument since I purchased this cable and my receding hairline has stop growing. Thanks Shopper+.
Jun 19, 2018
The product is small and it collapses when cut with teeth. My fault for not realizing its a thinner product than what I was expecting. Unbeatable price. I wish refills were more common as buying the full ensemble is an environmental waste of plastic.
Jun 18, 2018
I hesitated at first when purchasing this item. I wasn't sure if it was going to be better than an old, wasted cardboard I placed under my feet. Turns out it was urgently needed, I just didn't knew better. Will get another one once the go on sale again.
Jun 18, 2018
You put it on the whiteboard and it cleans it. MAGIC
Mar 22, 2018
Worked for less than year, then broke. I used it to plug my phone/tablet every night. Unfortunately the micro usb hooks broke and It would just provide a loose contact. It is worth the price, and I would purchase again when on sale. Just don't expect to last five years with it.
Mar 22, 2018
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello, We are sorry to hear that you had a bad experience with this item. As you did receive the replacement, if there is any issues with it, please don't hesitate to contact our customer service as it's under a lifetime warranty.

I don't like the keypads, they are too shallow and provide poor feedback, so you have to relay on the screen for confirmation of input. The feeling that I have a cheap remote is unavoidable. It is definitely a functional and affordable product. Fast, responsive and compatible with Win 10.
Mar 22, 2018
Review-reply-icon

Reply by our customer service

Hello , Thank you for your feedback! We really appreciate you writing in! If you have any problem don't hesitate to contact our customer service.

Great product! Why buy 25ft HDMI cables? Just link up a bunch of 6ft!
Mar 22, 2018
It's a tad short. Only good for external hard drives or maybe a wall-charging port
Mar 22, 2018
Great product at an excellent price. I would advice the marketing department to have a warm and lumens gradient on the webpage so users can compare the specific characteristics of the bulbs and make educated purchases.
Mar 22, 2018
Great product, I haven't noticed any image degradation. I guess I shouldn't
Aug 04, 2017

Loading...